Welkom bij OBS Nelson Mandela

Wij zijn de Openbare Basisschool Nelson Mandela, de andere school! Waarom anders? Het allerbelangrijkste voor ouders is dat hun kinderen gelukkig zijn. Dit is het uitgangspunt voor ons als school. Uit ervaring weten wij dat geen respect voor elkaar hebben een voedingsbodem is voor ongelukkige kinderen. Dit geldt overigens ook voor volwassenen. Daarom is onze allerbelangrijkste kernwaarde “Respect”. Wij geloven in een multiculturele samenleving waar respect de basis vormt. Dit is een ontdekkingsreis voor iedereen maar vooral voor kinderen. Op onze school willen wij het kind zijn/haar eigen talenten leert ontdekken en die van anderen. Met goed onderwijs met waar nodig individuele ondersteuning of leerlijn. Op deze wijze verzorgen wij al 30 jaar onderwijs in de Afrikaanderwijk, een wijk waar wij trots op zijn.  U bent van harte welkom!

Klik hier voor een impressie!

Nuttige informatie

Toon meer »

Met wie werken we samen?

Nelson Nieuws