Dante Kids

Gaat uw kind al naar de tandarts?

Een gezonde mond is veelal een gezond kind!
Daarom is het van belang dat uw kind vanaf 4 jaar 2x per jaar de tandarts bezoekt om op tijd eventuele problemen te voorkomen.

Onze all round tandarts DanteKids kan deze zorg voor u overnemen. Bij DanteKids wordt er perfect zorg gedragen voor de volledige mondzorg van uw kind. En dit is voor u geheel kosteloos en zorgeloos. Dat kan omdat veel van de kosten door de verzekering worden gedekt. En verder zijn zij een team dat als doel heeft om echt goede zorg voor kinderen te garanderen. Dus een deel van de kosten dragen zij. Ook als u nog niet verzekerd bent is uw kind welkom bij DanteKids. Zij vinden dat elk kind recht heeft op mondzorg!

Het programma omhelst alles in mondzorg dat uw kind nodig heeft: preventie, behandeling, reiniging, voedingsadvies en het transport van en naar de school. Met hun gratis haal- en brengservice halen zij uw kind(eren) samen met klasgenootjes op van school en brengt ze na de controle en/of behandeling weer terug. Dit alles gebeurt uitsluitend onder schooltijd. Na de controle krijgt uw kind een tasje mee met daarin een tandenborstel, een klein presentje en daarnaast een tandenrapport waarin zij precies vermelden wat de bevindingen van de controle zijn en wat er nog gedaan moet worden om uw kind te voorzien van een gezonde mond.
Ze komen gegarandeerd met een lach terug op school!

Meld u kind vandaag nog aan op www.dantekids.nl en zij doen de rest!