Eisvrij

Hier kunt u meer informatie vinden over Eisvrij bij ons op school.

Eisvrij neemt kinderen mee op avontuur in hun buurt en stad. Na school zijn we elke dag op een andere verrassende en interessante plek te vinden. Wie eisvrij heeft, gaat lekker veel naar buiten! Van ravotten op een eiland tot een band verwisselen in de garage en boodschappen doen voor de bejaarde mevrouw in de buurt, geen dag is hetzelfde.

Eisvrij biedt kinderen de mogelijkheid dingen te ontdekken waar ze normaal gesproken niet mee in aanraking komen. Hoe maak je brood? Wat doet een licht- en geluidstechnicus in een theater? En hoe deuk je een auto uit als je er per ongeluk een bal tegenaan hebt getrapt? Bij eisvrij beleef je het allemaal! Op deze manier verbreden we hun horizon en dragen we bij aan hun ontwikkeling.

Eisvrij neemt kinderen mee op ontdekkingsreis door hun buurt, wijk en stad. Kleine kinderen gaan wat meer op buurtverkenning en oudere kinderen leren de hele stad kennen. Tegelijkertijd bieden wij kinderen veel vrije tijd zodat ze ook tot rust komen. Kinderen worden van school opgehaald en – binnen een bepaalde straal rondom ons clubhuis – thuisgebracht.