Bezoek van Minister Wiersma en wethouder Kasmi

Op maandag 20 maart heeft onze school in het kader van kansengelijkheid Minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs Dennis Wiersma en de Rotterdamse wethouder Saïd Kasmi mogen ontvangen. Gedurende deze dag stonden er meerdere activiteiten gepland. Het MT en het schoolzorgteam hebben de ochtend geopend met een presentatie. Vervolgens heeft er een tour door de school plaatsgevonden, waarbij leerkrachten zijn bevraagd en er dagprogrammeringslessen zijn gegeven. In groep 8B ging het om Wetenschap & Technologie en bij groep 4A werd duidelijk hoe de dubbele dosis middels een groepscoach wordt ingezet. Tevens is er in groep 3A een les beeldende kunst gegeven en werd er in groep 2A iets verteld over thuis in taal. Het gehele gezelschap eindigde om 11.30 uur in de gymzaal voor een gesprek met de leerlingenraad. Het was een geslaagde ochtend!